Email kézbesítési hibák

A helyes SMTP beállítások ellenére az email küldéssel különböző okok miatt lehetnek problémák. Ezeket a kézbesítési hibákat és azok kezelését mutatjuk be ebben a cikkben.

FIGYELEM! A Prémium WordPress ügyfelei a hibás kézbesítésekről email értesítést kapnak a megadott kapcsolati email címükre. Az értesítési email cím módosítását az ügyfélszolgálatunkra kell megírni és akkor átállítjuk a kért címzettre. Az értesítéseket kifejezett kérésre ki is tudjuk kapcsolni, de ez nem javasolt a legtöbb esetben.

Amennyiben további segítségre van szükség, az ügyfélszolgálatunkra lehet írni ezzel kapcsolatban.

Email kézbesítési hibák tipikus okai

  • Hibás email cím megadása
  • Karakter elütés az email címben. Pl.: valami@gamil.com
  • Nem létező email fiók
  • Többször visszautasított email cím

Hibás kézbesítés esetén az SMTP szolgáltató még automatikusan többször megpróbálja a kézbesítést. A hiba folytonos fennállása esetén többször is meg fognak érkezni az értesítések.

Mindenképpen ellenőrizni kell, hogy a fenti okok miatt vagy akár más okból történt-e a kézbesítési hiba! A weboldal admin felületén érdemes ezeket kezelni és akár az email címzettet kiértesíteni.

Email kézbesítési hiba típusok

  • error  - Általános hibajelzés, ami akár a következő kísérletnél meg is oldódhat.
  • hardfail  - Email címmel kapcsolatos súlyos hiba, ami szinte biztosan nem lesz később sem kézbesítve.
  • softfail  - Email címmel kapcsolatos kisebb hiba, ami szinte biztosan nem lesz később sem kézbesítve.
  • held  - Visszatartott valamilyen okból, de még esélyes, hogy kézbesítve lesz valamikor.
  • hold_cancelled  - Visszatartás törölve, így akár később esélyes a kézbesítés.
  • delayed  - Valamilyen okból késleltetett kézbesítés, ami nagy valószínűséggel még kézbesítve lesz valamikor.

Ügyintézési lehetőségek

Elégedett vagy a bejegyzés tartalmával? Köszönjük a visszajelzést! Valami hiba történt. Próbálkozz később!

További kérdésed van? Prémium WordPress ügyfélszolgálat Prémium WordPress ügyfélszolgálat