Email kézbesítési hibák
A helyes SMTP beállítások ellenére az email küldéssel különböző okok miatt lehetnek problémák. Ezeket a kézbesítési hibákat és azok kezelését mutatjuk be ebben a cikkben.
FIGYELEM! A Prémium WordPress ügyfelei a hibás kézbesítésekről email értesítést kapnak a megadott kapcsolati email címükre. Az értesítési email cím módosítását az ügyfélszolgálatunkra kell megírni és akkor átállítjuk a kért címzettre. Az értesítéseket kifejezett kérésre ki is tudjuk kapcsolni, de ez nem javasolt a legtöbb esetben.
Amennyiben további segítségre van szükség, az ügyfélszolgálatunkra lehet írni ezzel kapcsolatban.
Email kézbesítési hibák tipikus okai
- Hibás email cím megadása
- Karakter elütés az email címben. Pl.:
valami@gamil.com - Nem létező email fiók
- Többször visszautasított email cím
Hibás kézbesítés esetén az SMTP szolgáltató még automatikusan többször megpróbálja a kézbesítést. A hiba folytonos fennállása esetén többször is meg fognak érkezni az értesítések.
Mindenképpen ellenőrizni kell, hogy a fenti okok miatt vagy akár más okból történt-e a kézbesítési hiba! A weboldal admin felületén érdemes ezeket kezelni és akár az email címzettet kiértesíteni.
Email kézbesítési hiba típusok
error- Általános hibajelzés, ami akár a következő kísérletnél meg is oldódhat.hardfail- Email címmel kapcsolatos súlyos hiba, ami szinte biztosan nem lesz később sem kézbesítve.softfail- Email címmel kapcsolatos kisebb hiba, ami szinte biztosan nem lesz később sem kézbesítve.held- Visszatartott valamilyen okból, de még esélyes, hogy kézbesítve lesz valamikor.hold_cancelled- Visszatartás törölve, így akár később esélyes a kézbesítés.delayed- Valamilyen okból késleltetett kézbesítés, ami nagy valószínűséggel még kézbesítve lesz valamikor.